KLACHTEN

Wij streven we naar uitstekende service, maar het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. We willen dat u weet hoe u klachten kunt indienen en wat de stappen zijn om deze op te lossen.

1. Neem eerst contact met ons op:

Als u een klacht heeft, moedigen we u aan om deze eerst direct bij ons kenbaar te maken. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@engelsbureau.nl. We nemen uw klacht serieus en zullen ons best doen om een bevredigende oplossing te vinden.

2. Bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur:

Indien uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, bieden we de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. U kunt dit doen door te klikken op de volgende link: Stichting WebwinkelKeur Bemiddeling.

3. Klachtenplatform van de Europese Commissie:

Sinds 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU de mogelijkheid om klachten in te dienen via het Online Dispute Resolution-platform (ODR) van de Europese Commissie. U kunt dit platform vinden op www.ec.europa.eu/odr.

Als uw klacht elders nog niet in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht via dit platform van de Europese Unie in te dienen.

Bij EngelsBureau.nl zijn we toegewijd aan het oplossen van uw klachten en het bieden van de best mogelijke service. We waarderen uw feedback en zullen er alles aan doen om uw ervaring met ons te verbeteren.